سنگ باباقوری یا جزع یمانی به گونه ای از سنگها گفته میشود که در انها رگه هایی به شکل دایره یا بیضی وجود دارند و نوعی از سنگ عقیق یمانی است و تمامی خواص سنگ عقیق را در خود دارد. 

 زیبایی انگشتر با سنگ باباقوری همانند انگشتر عقیق زیبا و خیره کننده است . این سنگ را بیشتر برای انگشترهای مردانه استفاده میکنند. بابا قوری اصل بیشتر به رنگ های سفید و سیاه یافت میشود. از معادن کشور هند با کیفیت ترین سنگ باباقوری را میتوان استخراج کرد.

خواص انرژیک سنگ باباقوری

از سنگ باباقوری برای جلوگیری از چشم زخم و چشم نظر استفاده میکنند. به دارنده ی این سنگ خوش شانسی روی میآورد و قدرت این سنگ باعث حفاظت از وی میشود. سنگ بابا قوری باعث ایجاد آرامش و تسکین تنش های درونی افراد میگردد. انرژی مثبت را برای فرد به ارمغان میآورد و روح ادمی را به ثبات میرساند. همراه داشتن این سنگ برای اقایان توصیه میشود زیرا باعث افزایش قدرت اعتماد به نفس در آنها میشود . استفاده از این سنگ باعث ایجاد دوستی و محبت میان افراد میگردد و بودن آن در محیط خانه باعث ایجاد آرامش میان افراد و از بین رفتن تنش در خانواده میشود. اگر در انجام کاری مردد هستید و از انجام آن هراس دارید سنگ باباقوری گزینه مناسبی برای ایجاد شهامت در شماست. شادی و نشاط و انرژی فرد را مضاعف میکند.   

خواص درمانی سنگ باباقوری 

سنگ باباقوری برای بیماری های چشمی وناتوانی های چشمی بسیار موثر و مفید است 

این سنگ برای تقویت دستگاه تولید مثل زنان و مردان به خوبی عمل میکند .سنگ باباقوری همانند یک درمانگر قوی برای درد های عضلانی بدن،درد های خفیف وسردرد های روزمره مفید است . همچنین برای درمان  درد بیماری های صرع ،پروستات ،روده ،کلیه کاربرد دارد 

محرک قوی برای دستگاه گوارش ،روده و معده میباشد وبرای کبد و مغز نیز مفید است 

تکلم درگفتار را بهبود میبخشد و سخنوری را اسان میکند 

 

سنگ باباقوری برای خانومها

این سنگ زیبایی خارق العاده ای دارد و انواع رنگ هایی که از ان در طبیعت یافت میشود برای جواهرات خانم ها مناسب هستند. خانومها میتوانند ازاین سنگ برای حفاظت از خود و خانواده استفاده کنند زیرا این سنگ خاصیت ایجاد مهر و عطوفت در افراد میشود. از این سنگ برای بهبود بیماری های رحم در خانم ها استفاده میشود.

تاثیر سنگ باباقوری بر بدن

سنگ باباقوری روی چاکرای هفتم که همان چاکرای سر است عمل میکند که باعث افزایش درک شهودی و درونی میگردد همچنین به دلیل داشتن انرژی در رنگ قرمز،قهوه ای و خاکستری موجود در سنگ چاکرای ریشه را تحریک میکند و انرژی لازم را برای فعالیت های حرکتی فراهم می آورد. ازانرژی این سنگ برای جوش خوردن شکستگی های استخوان استفاده میشود. دفع سموم بدن میکند و برای تقویت چشم ها و بینایی آنها موثر است. در جذب اکسیژن به خون کمک بسزایی میکند وخون را در رگها بهتر به جریان می اندازد. در درمان اختلالات جنسی کاربرد دارد. معده را قوت میدهد و برای سوزش و خارش پوستی مورد استفاده قرار میگیرد. اگر روی پیشانی قرار بگیرد تب را درمان میکند و از علائم صرع میکاهد. برای تنظیم خواب موثر است.

تشخیص سنگ عقیق باباقوری اصل

به طور کلی سنگ های عقیق دارای چند ویژگی خاص برای تشخیص اصالت دارند.

1-    تراش باکیفیت: روی سنگ عقیق باباقوری اصل کاملا صاف و صیقلی است وجود خش روی آن نشانه تقلبی بودن آن است .

2-    وزن عقیق اصل بیشتر از عقیق های ساختگی است

3-    شفافیت عامل دیگری برای تشخیص اصالت عقیق است سنگهای عقیق اصلی شفافیت کمتری از تقلبی دارند و در نور خورشید درون خود نقاط تیره دارند اما عقیق تقلبی مانند گوی شفاف است.

طریقه شارژ سنگ باباقوری

برای شارژ و بازگردانی انرژی سنگها روش های مختلفی وجود دارد اما همه ی روشها برای همه سنگها به کار نمی رود. شارژ سنگ جزع یمانی به اینگونه است که باید آنرا هر ماه به مدت یک روز کامل در خاک بگذارید و بعد بیرون آورید و با اب بشویید. بعد به مدت یک ساعت زیر نور خورشید قرار دهید.

سخن آخر

خرید انگشتر عقیق و مشتقات این سنگ در دین اسلام بسیار توصیه شده است سنگ باباقوری برای جواهر سازی کاربرد زیادی دارد و علاقه مندان زیادی در سر تاسر جهان دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *