از گذشته های دور تا به امروز هنوز که هنوزه جواهرات فیروزه به خصوص انگشتر فیروزه به دلیل خواص اعجاب انگیزی که دارند در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. اگر برای تان جالب است که با این خواص اعجاب انگیز آشنا شوید با ما در این نوشتار همراه باشید.

جواهرات فیروزه و تقویت قلب

جواهرات فیروزه به خصوص انگشتر فیروزه می توانند با تقویت سیستم خون رسانی(گردش خون) در بدن موجب تقویت قلب و دستگاه تنفسی شوند. علاوه بر این تاثیر اعجاب انگیز فیروزه در درمان بیماری های ناشی از اعصاب ،استرس،اضطراب و ترس و به طور کلی اکثر بیماری های روحی روانی تاثیر چشم گیری دارد.

جواهرات فیروزه و خوش شانسی

از دیرباز تاکنون جواهرات فیروزه را جواهرات خوش شانسی می خوانند و این یک حقیقت شگفت انگیز است.این جواهرات که متشکل از سنگ های قیمتی فیروزه هستند ،نماد صلح و آرامش نیز هستند . انگشتر فیروزه  باعث افزایش ایمنی در برابر اهریمن شده و قدرت عشق و دوستی و صداقت و عقل و حکمت را فزونی میبخشد. فیروزه سمبل شانس خوب و آرامش و محافظت در برابر شیطان است. به همین دلیل خلبانان و خدمه هواپیما از فیروزه استفاده می کنند.

جواهرات فیروزه و خاصیت اعجاب انگیز دفع حشرات موذی

یکی از خاصیت های جالب جواهرات فیروزه و به خصوص انگشتر فیروزه دفع حشرات موذی است. از بزرگان دین اسلام نیز نقل شده است که سنگ فیروزه خاصیت دفع نسبت به حشرات، ویروس ها و حتی باکتری ها و قارج ها دارد.

خواص درمانی فیروزه

نگاه کردن به فیروزه چشم را تقویت می کند . برای درمان گلو درد ، تقویت تارهای صوتی، درمان بیماری های ریوی و تنفسی موثر است. فیروزه به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غدد کمک میکند. برای درمان افسردگی مفید است و قلب را تقویت می کند.

 جواهرات فیروزه و تاثیر عجیب روی زنان نازا

اطبا سنتی قدیم بر این باور بودند که زنان نازا اگر از جواهرات فیروزه استفاده کنند می توانند به بارداری و بچه دار شدن امیدوار باشند. این مساله یک پیشینه علمی نیز دارد که به هم سو شدن و نظم دهی هورمون های بدن و سیستم گردش خون مرتبط می شود.             

جواهرات فیروزه و نشاط بی بدیل صبح هنگام

یکی از جالب توجه ترین ویژگی های جواهرات فیروزه نشاط بخشی آن است. بسیاری از دارندگان انگشتر فیروزه بر این باورند که زمانی که از جواهرات فیروزه خود استفاده می کنند خواب بهتری در شب و در نتیجه صبح با نشاط تری را تجربه کرده اند.                  

در ادامه نکته بسیار مهمی که می بایست به آن بپردازیم این است که چگونه از جواهرات ارزشمند فیروزه خود مراقبت کنیم تا برای مدت طولانی تری بتوانیم از ویژگی های اعجاب انگیز آنها استفاده کنیم. حیاطی ترین جواهری که نیاز است حتما راه کارهای مراقبت از آن را بدانید انگشتر فیروزه است چرا که تماس بیشتری با آب و سایر اجسام فیزیکی و … دارد و احتمال آُیب دیدن آن نیز بیشتر است.                                                                                                                                                                    

 نحوه مراقبت از جواهرات فیروزه

همانطور که در بخش قبل به آن  اشاره کردیم مهمترین خطری که فیروزه را تهدید میکند ایجاد خراش روی فیروزه، تماس با آب داغ ومواد شیمیایی خانگی است و دلیل آن نیز ترکیب هیدراتی در سنگ است.

آب و نور و تماس فیروزه با چربی و سایر آلودگی ها نیـز باعث تـغیـیر رنـگ در سنگ فیروزه می شد.

نکته حایز اهمیت دیگر درشستشوی فیروزه این است که هرگز از تمیزکننده های اولتراسونیک استفاده نکنید و از نزدیکی با مواد حاوی کلر نیز اجتناب کنید.

در پایان بسیار مهم است که جواهرات فیروزه شما از سنگ های فیروزه اصل ساخته شده باشد تا بتوانید از همه این خواص اعجاب انگیز برخوردار شوید. ما در این فروشگاه اینترنتی جواهرات فیروزه با بهترین کیفیت را به شما ارائه می کنیم . حواهرات فیروزه ما به خصوص انگشتر فیروزه فروشگاه اینترنتی جواهر خاص از سنگ های اصل با بالاترین کیفیت ساخته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *